Walking the Way of Life
Concept, 3D-Modeling, Texturing, Rigging, Animatie, Licht, Camera, VFX/Kleurcorrectie van naadloos loopende 3D-animatie.
Let op! Het huidige Wigglepixel portfolio is hierin niet opgenomen. Neem dus ook een kijkje op wigglepixel.nl !
Concept, 3D-Modeling, Texturing, Rigging, Animatie, Licht, Camera, VFX/Kleurcorrectie van naadloos loopende 3D-animatie.
Illustratie, frame-by-frame animatie en audionabewerking naadloze animatie van roeiende kip.
Illustratie, inking, rigging, animatie, VFX en sound design naadloze animatie van googchelaar die zijn vuur- en lichtstraalschietvaardigheden traint.
Illustratie, inking, rigging, animatie en audionabewerking naadloze animatie van olifant in opblaasband.
Illustraties van cartoondieren, gemaakt op papier en digitaal ge-inked.
Nieuwe digitale animatie van een tekening die ik 24 jaar geleden op papier had gemaakt.
Nieuwe digitale animatie van een tekening die ik 25 jaar geleden op papier had gemaakt.
Illustreren en Animeren 66 Verschillende Dieren voor Interactieve Plattegrond
Illustratie en Naadloos loopende Animatie van een Vleugelvliegtuig bediend door het Wigglepixel mannetje.
Nieuwe digitale animatie van een tekening die ik, toen ik vijf jaar oud was, op papier had gemaakt.
3D Modeling en interieurdesign Bus.
Reconstructie Logo-Animatie Spoorwegmuseum met vectorgraphics motion design aan de hand van originele animatievideo als referentie.
Animatie van voorheen zelf ontworpen Wigglepixel bedrijfslogo.
Concept, video editing, motion graphics, color correction en audio post editing onofficiële Lidl Commercial, alleen voor demodoeleinden.
Logo ontwerp, motion design, voice over en audio productie/mastering Tilo Yearmix 2012 DJ Drop.
Schetsen en Inking voor Inktober 2019: Pattern thema
3D Modelling, 2D en 3D animatie, design, remix, mastering, video editing, scripting in After Effects, alles op muziek voor eigen Tilo Yearmix 2012.
Programmeren Vertex- en Fragmentshaders voor realtime animerende vloeistof met alleen wiskunde.
Programmeren Vertexshader voor realtime animerende golven met wiskunde.
Programmeren Vertex- en Fragmentshader voor realtime animerend cartoonwater met alleen wiskunde.
Illustratie, Rigging en Animatie van 2D Walkcycle.
Remix, Poppenspelen en VFX Rudolph the Red Nosed Reindeer Remix Videoclip.
Design, rigging en animatie van Satisfying Machine.
3D Visuals voor Tilo, No Compromise drum'n'bass/jungle mix.
Motion design en eigen muziek Tilo op YouTube.
3D animatie van dansende box. Animatie synchroon met muziek.
Frame voor frame met de hand tekenen van een logoanimatie voor Wigglepixel.
Motion design en After Effects scripting voor album scroller animatie.
Motion design en After Effects scripting voor videoclips scroller animatie.
Video tekst animatie in 3D omgeving.
Motion Design in After Effects. Tekst-animatie in 3D omgeving.
Ontwerp, ontwikkeling, illustraties en sound design online maze game, waarin je binnen de tijd alle munten moet verzamelen zonder gearresteerd te worden.
Ontwerp en ontwikkeling 3D RGB, HSV and HSL Color Model Interactives.
Ontwerp en ontwikkeling interactive om het Casteljau Algoritme / Bézier Curves te leren.
Development eigen kinematics systemen en ontwerp en development interactieve demonstratie van de verschillen tussen Forward en Inverse Kinematics.
Ontwerp en ontwikkeling interactieve animatie met Oranje supporters die de wave doen om het Nederlands Elftal naar een overwinning te helpen.
Ontwerp en development educatieve interactive voor uitleg werking van gammacorrectie.
Ontwerp en ontwikkeling interactieve animatie van een sneeuwballengevecht.
Ontwikkeling interactieve faciliteitenplattegrond en integratie in de Camping Stortemelk website om te communiceren met hun bestaande CMS.
Ontwerp, illustraties en development applicatie met meerdere interactieve kleurplaten voor kinderen.
Ontwerp, illustraties en ontwikkeling aquarium met zoom.
Ontwerp en ontwikkeling educatieve interactive om kleurmenging in een diagram te zien en kleurrelaties te leren begrijpen.
Ontwikkeling eigen kinematicssysteem en interactieve robot voor automatisch tekenen.
Ontwerp en ontwikkeling real-time 3D-interactive om te ervaren hoe color spaces zich tot elkaar verhouden in 3D.
Ontwerp, illustraties, animaties en ontwikkeling kleurrijke interactieve banner voor een burger bar.
Ontwerp en development educatieve interactive voor uitleg primaire, secundaire en tertiaire kleuren binnen RGB en CMY color models.
Design en ontwikkeling interactieve sliders voor demonstraties van verschillende kleurmodellen.
Design, animation and development Wigglepixel website promotiebanner.
Ontwerp en development educatieve interactive voor uitleg kleurmenging additief en subtractief.
Ontwerp en ontwikkeling interactieve overlay-animatie met kerstman.
Ontwerp en development educatieve interactive voor vergelijken bereik en eigenschappen verschillende color spaces.
Ontwerp, development en illustratie educatieve interactive voor uitleg Color Banding.
Ontwerp en ontwikkeling interactieve animatie waarbij een nieuw logo wordt onthuld door over het oppervlak te swipen.
Ontwerp en ontwikkeling interactieve logoanimatie voor de website van sambaband BooomBassTic, waarmee bezoekers zelf muziek kunnen maken.
Ontwikkeling interactieve veldenplattegrond en integratie in de Camping Stortemelk website om te communiceren met hun bestaande CMS.
Ontwerp en ontwikkeling interactieve animatie waarmee je een worm kunt laten bewegen.
Ontwerp en ontwikkeling interactieve animatie met schrijfwaren voor Studio DOD.
Ontwerp en ontwikkeling interactieve animatie waarbij pijlen naar de scherm pointer blijven wijzen.
Flat Style Vector Illustraties voor Wigglepixel Blogs.
Webdevelopment frontend/backend new website for Brabants Landschap complete with custom built interactive maps modules.
Ontwikkeling nieuwe website voor Leraarplaats Flevoland, Flevokans.
Webdesign en webdevelopment frontend/backend Wigglepixel website.
Ontwikkeling backend/frontend online betaalsysteem met Buckaroo-integratie. Implementatie in bestaande Silverstripe website voor ICS.
Ontwikkeling interactieve campagne voor integratie in de Wereld Natuurfonds website, waarmee bezoekers hun foto op een echte WNF drone kunnen laten plakken.
Ontwikkeling templates website Juridisch Postacademisch Onderwijs (JPAO), Universiteit van Utrecht.
Ontwerp en ontwikkeling website, apps en animaties voor webfolie.nl (Flash).
Ontwikkeling live spelsoftware voor de bekende quiz, waarbij één kandidaat het opneemt tegen 100 tegenspelers.
Ontwikkeling spelsoftware voor het televisie spel waarbij de tijd per vraag wordt gemeten in hartslagen van de kandidaat.
Ontwikkeling meerkanaals graphics playlist software voor de schermen in het decor van het dagelijkse actualiteitenprogramma.
Ontwikkeling live sport-graphics software voor de live TV-uitzendingen van de wedstrijden op het hoogste niveau voetbal in Nederland van 2005 t/m 2008.
Ontwikkeling spelsoftware voor de maandelijkse spelshow rond de trekking van de Staatsloterij.
Ontwikkeling sport graphics-software voor de live TV uitzendingen van de EHL, waarin 24 hockey clubs uit 12 landen strijden om de Europese titel.
Ontwikkeling spelsoftware voor de spannende afvalrace met quizvragen waarbij het in de finale draait om het vertrouwen van de andere kandidaat.
Ontwikkeling spelsoftware voor de Nederlands versie van de bekende muziek spelshow die op RTL4 werd uitgezonden en gepresenteerd door Gordon.
Ontwikkeling spelsoftware voor de RTL4 kennisquiz, waarin (mensen-)kennis, overtuigingskracht, slagvaardigheid, snelheid en koelbloedigheid centraal staan.
Ontwikkeling spelsoftware en graphics voor de spannende boekenquiz van de NPS.
Ontwikkeling spelsoftware en grafisch ontwerp voor de Nederlandse televisiequiz waarin Nederlandse emigranten tegen elkaar een quiz spelen over Nederland.
Ontwikkeling spelsoftware / graphics voor de NCRV TV-quiz uit 2008-2009, waarin de nieuwskennis van journalisten, politici, artiesten en sporters getest wordt.
Ontwikkeling spelsoftware voor de humoristische quiz, waarin wordt getest wat verschillende allochtone en autochtone Nederlanders van elkaar weten.
Ontwikkeling software en grafisch ontwerp voor de live karaoke op de projectieschermen in de Amsterdam ArenA bij het bekende meezing-festijn van De Toppers.
Ontwikkeling software en graphics voor animaties tijdens optredens in de bekende schaatsshow van SBS6.
Ontwikkeling spelsoftware en live-graphics voor de quiz, waarbij prominente Nederlanders het op het gebied van historische kennis opnemen tegen 10 onbekenden.
Ontwikkeling software voor onscreen graphics en tijdwaarneming tijdens het langstlopende televisievermaak van de Nederlandse geschiedenis.
Ontwikkeling spelsoftware en graphics voor automatisering van pingpong spel met licht.
Ontwikkeling spelsoftware / graphics voor de NCRV TV-quiz uit 2004-2007, waarin de nieuwskennis van journalisten, politici, artiesten en sporters getest wordt.
Ontwikkeling spelsoftware voor een aantal spellen van de show, waarin koppels de kans krijgen om te trouwen op live televisie.
Ontwikkeling software die loterij trekkings-uitslagen digitaal inleest en vertaalt naar animerende graphics voor de Staatsloterij-trekking op televisie.
Ontwikkeling software en graphics voor de talentenjacht waarin de TROS op zoek gaat naar nieuw presentatietalent.
Ontwikkeling software voor het animeren van de wedstrijd parcours tijdens de live tv-registraties van de CHIO Aachen.
Ontwikkeling software voor realtime karaoke met liedteksten tijdens live TV-programma's. O.a. Ingezet bij Intocht Sinterklaas, Paul de Leeuw shows en VPRO.
Ontwikkeling software voor de sportgraphics in het voetbalprogramma De Wedstrijden op Talpa, met de samenvattingen van de Eredivisie en de Eerste Divisie.
Ontwikkeling software en ontwerp graphics / animaties tijdens de live-show van SBS6, waarin mentalisten tegen elkaar strijden om de nieuwe Uri Geller te worden.
Ontwikkeling live sport-graphics software voor de live TV-uitzendingen van de wedstrijden op het hoogste niveau voetbal in Nederland van 2008 t/m 2011.
Ontwikkeling software voor de sportgraphics in het voetbalprogramma Versatel Voetbal Live op de zender van Versatel.
Ontwikkeling software voor statistieken, tickertapes, titels en foto's in het Endemol TV-programma, waarin 150 bekende Nederlanders een beursnotering krijgen.
Ontwikkeling software voor de sportgraphics in de voetbalprogramma's op RTL, met o.a. de samenvattingen van de Eredivisie.
Ontwikkeling software voor sport TV-graphics in voetbalprogramma's op CanalPlus, zoals Voetbalzondag. Met berekeningen van diverse voetbal statistieken.
Ontwikkeling spelsoftware voor de quiz waarin iedere aflevering 2 universiteiten-teams het tegen elkaar opnemen in een spannende strijd om het slimste team.
Ontwikkeling spelsoftware voor de quiz waarin aan de hand van fragmenten vragen worden gesteld over maatschappelijke kwesties, politiek en/of economie.
Ontwikkeling spelsoftware voor het bekende spel waarbij je woorden alleen mag uitbeelden.
Grafisch ontwerp onscreen titels voor de televisie-uitzendingen van de 'Because I'm a girl' concerten bij de AVRO.
Ontwikkeling graphics-software voor het tv-programma met een afvalrace tussen Nederlandse koren.
Ontwikkeling spelsoftware en graphics voor de 'Hoe Heet!' quiz in de zomerse talkshow 'Wat heet!'.
Ontwikkeling software voor de live karaoke op de projectieschermen in het GelreDome stadion tijdens het jaarlijkse concert voor Christelijke jeugd.
Ontwikkeling graphics playout software en wekelijkse grafische werkzaamheden voor het bekende opsporingsprogramma van de AVRO.
Ontwikkeling monitor server systeem voor jury score-displays voor het bekende televisieprogramma, waarin uitvinders strijden om het beste idee van Nederland.
Ontwikkeling software en graphics voor het schetenspel voor kinderen bij Fox Kids Nederland.
Ontwikkeling spelsoftware voor de Duitse miljoenenshow, gepresenteerd door Linda de Mol, met 7 spelrondes waarin de beste kandidaten een huis kunnen winnen.
Ontwikkeling spelsoftware voor de Endemol afvalrace met quiz, waarbij de finale draait om vertrouwen van de andere kandidaat.
Ontwikkeling spelsoftware voor de show waarin deelnemers liegen of juist de waarheid vertellen om 20.000 euro te winnen.
Ontwikkeling software en graphics voor de Guinness recordshow van RTL Duitsland. Live uitgezonden vanuit het Mediapark in Keulen.
Software ontwikkeling en graphics voor de liefdes-show vanuit Coloneum Media Park Keulen. Live gepresenteerd op ProSieben door Andreas Bursche en Ruth Moschner.
Live graphics voor een aantal bekende reality programma's op Nederlandse en buitenlandse TV zenders.
Live-graphics tijdens diversen talentenjachten op TV.
Live graphics voor diverse bekende Nederlandse talkshows, sport en actualiteiten-programma's op TV.
Live-graphics tijdens TV uitzendingen van gala's, shows en concerten.